Πολιτικη Επιστροφων
Τελευταία Ενημέρωση:
29 Απριλίου 2025
Εισαγωγή
Η παρούσα Πολιτική Επιστροφών ισχύει για όλες τις αγορές που πραγματοποιούνται μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματος Star Beauty (https://star-beauty.gr), το οποίο διαχειρίζεται ο ΛΑΖΑΡΕΒΙΤΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ, Αριθμός ΓΕΜΗ: 180937401000, με έδρα ΠΟΛΥΦΗΜΟΥ 57, ΙΛΙΟΝ, ΙΛΙΟΥ / ΔΥΤΙΚΟΥ ΤΟΜΕΑ ΑΘΗΝΩΝ, 13122. Δεσμευόμαστε να παρέχουμε ποιοτικά προϊόντα και να εξασφαλίσουμε την ικανοποίηση των πελατών μας. Παρακαλούμε διαβάστε προσεκτικά την πολιτική μας για να κατανοήσετε τις διαδικασίες επιστροφής.
1. Γενικοί Όροι Επιστροφών
1.1. Δεχόμαστε επιστροφές μόνο εάν το προϊόν είναι σπασμένο ή ελαττωματικό κατά την παράδοση. Δεν δεχόμαστε επιστροφές για άλλους λόγους, όπως αλλαγή γνώμης, λόγω της φύσης των προϊόντων μας (υγιεινής, όπως προϊόντα λεύκανσης δοντιών).
1.2. Για να είναι επιλέξιμο για επιστροφή, το προϊόν πρέπει να επιστραφεί στην ακριβή κατάσταση που το παραλάβατε, μαζί με όλα τα εξαρτήματα, τη συσκευασία και την αποδειξη αγοράς (ή τον αριθμό παραγγελίας), ώστε να μπορέσουμε να αναλύσουμε τι πήγε στραβά (π.χ. εάν το προϊόν έσπασε κατά τη μεταφορά από την City Courier).
2. Διαδικασία Επιστροφής για Σπασμένα ή Ελαττωματικά Προϊόντα
2.1. Εάν το προϊόν σας είναι σπασμένο ή ελαττωματικό, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας εντός 14 ημερών από την παραλαβή στο info@star-beauty.gr, παρέχοντας τον αριθμό παραγγελίας σας και φωτογραφίες του προϊόντος που δείχνουν το πρόβλημα.
2.2. Θα σας αποστείλουμε οδηγίες για την επιστροφή του προϊόντος μέσω της City Courier. Η εταιρεία μας καλύπτει πλήρως τα έξοδα αποστολής για την επιστροφή σε αυτές τις περιπτώσεις.
2.3. Μετά την παραλαβή και έλεγχο του επιστραφέντος προϊόντος, θα σας αποστείλουμε ένα νέο προϊόν αντικατάστασης αμέσως, χωρίς επιπλέον χρέωση.
3. Διεθνείς Επιστροφές
3.1. Για πελάτες σε Κύπρο, την ΕΕ ή εκτός ΕΕ (στο μέλλον), δεχόμαστε επιστροφές μόνο εάν το προϊόν είναι σπασμένο ή ελαττωματικό. Σε αυτή την περίπτωση, καλύπτουμε τα έξοδα αποστολής για την επιστροφή και αποστέλλουμε ένα νέο προϊόν αντικατάστασης.
3.2. Οι πελάτες είναι υπεύθυνοι για τυχόν τελωνειακούς δασμούς ή φόρους που μπορεί να προκύψουν κατά την επιστροφή ή την αποστολή του νέου προϊόντος.
4. Διαδικασία Επιστροφής Χρημάτων
4.1. Εάν προτιμάτε επιστροφή χρημάτων αντί για αντικατάσταση, ισχύουν τα εξής:
- Για πληρωμές μέσω Viva Wallet Smart Checkout, τα χρήματα επιστρέφονται στην αρχική μέθοδο πληρωμής.
- Για παραγγελίες με αντικαταβολή, τα χρήματα επιστρέφονται μέσω τραπεζικής μεταφοράς κατόπιν συνεννόησης με τον πελάτη.
4.2. Η διαδικασία επιστροφής χρημάτων μπορεί να διαρκέσει 2-8 εργάσιμες ημέρες από την ημερομηνία παραλαβής του επιστραφέντος προϊόντος.
5. Μη Δεκτές Επιστροφές και Ανταλλαγές
5.1. Δεν δεχόμαστε επιστροφές για λόγους εκτός από σπασμένα ή ελαττωματικά προϊόντα.
5.2. Δεν προσφέρουμε ανταλλαγές προϊόντων (π.χ. για διαφορετικό προϊόν ή παραλλαγή).
6. Επικοινωνία
Για οποιαδήποτε ερώτηση ή διευκρίνιση σχετικά με την Πολιτική Επιστροφών, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας:
Email: office@star-beauty.gr